کال اف دیوتی

در این سایت شما می توانید با خواندن مطالب آموزشی در بازی کال اف دیوتی موبایل حرفه ای شوید

کال اف دیوتی

در این سایت شما می توانید با خواندن مطالب آموزشی در بازی کال اف دیوتی موبایل حرفه ای شوید

بسیاری از کاربران با این مشکل مواجه هستند که نمی توانند به صورت مداوم دست خود را بر روی کلیک در حال دویدن کاراکتر نگه‌دارند و همین امر می‌تواند باعث کند شدن آنها در طول اجرای بازی باشد دیگر لازم نیست که نگران این قضیه باشید چون که شما می توانید کاراکتر خود را در حال دویدن قفل کنید.

برای این کار کافیست انگشت شست خود را به سمت بالا تکان داده و سپس بر روی لوگوی نارنجی رنگ در گوشه صفحه می بینید کلیک کنید در این حالت کاراکتر شما موقع دویدن قفل خواهد شد این امر می‌تواند بر روی هدفگیری و شلیک کردن تاثیر بسزایی بگذارد.

مهمترین نکته‌ای که برای اجرای بازی کال آف دیوتی باید به آن توجه کنید فرود شما می باشد در واقع شما باید نقشه بازی را به خوبی بررسی کنید و سپس مناسبترین مکان را برای فرود انتخاب کنید.

نکات مهم کالاف دیوتی

اینکه شما چقدر بر روی نقشه بازی تسلط دارید می تواند تأثیر بسزایی بر روی بازی شما داشته باشد باید به خوبی تمام گوشه کنار نقشه و تمام گوشه و کنار مکانهایی که به آنجا می روید را بررسی کنید.

 

و در آخر اینکه هدف گیری ژیروسکوپی را فراموش نکنید، زیرا این نوع هدف گیری می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی موفقیت شما و همچنین ارتقاء سطح شما در طول بازی داشته باشد برای این کار تنها کافیست گوشی خود را حرکت دهید و سپس با انتخاب هدف بر روی آن قفل کنید ممکن است کمی دشوار به نظر بیاید اما اگر بتوانید این حرکت را انجام دهید قطعاً سبک بازی شما و همچنین سطح کاراکتر شما تا حد قابل توجهی ارتقا خواهد یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی